Selvbetjening

Foreningshjemmeside til jeres boligforening

Vores foreninger tilbydes deres egen foreningshjemmeside. Herfra er der direkte adgang til foreningens egne dokumenter (som vi løbende opdaterer), opslagstavle hvor beboerne kan skrive opslag til hinanden, nyhedsbrev så informationer kan sendes hurtigt og let til beboerne og andre funktioner, der gør det lidt lettere at håndtere bestyrelsesarbejdet – og som styrker kommunikationen med beboerne.

 

Omfattende dokumentarkiv

I dokumentarkivet findes alle de scannede dokumenter vi har om din forening (i gennemsnit har vi over 50 dokumenter pr. forening). Dokumenterne er tilgængelige døgnet rundt for både bestyrelse og beboere og på den måde bliver det let at henvise beboere, mæglere, bank m.m. til at hente og printer dokumenter selv.

 

Nyhedsbrev til foreningen

Med nyhedsbrevet kan bestyrelsen sende nyheder og informationer direkte til beboernes e-mail adresse. På den måde sparer bestyrelsen en masse tid og naturligvis også omkostninger til papir og kopiering – og beboerne opnår at det bliver lettere for dem at arkivere informationerne.

 

Professionel profilering af foreningen

Med skabelonen får din forening en flot og troværdig hjemmeside, der er så let at redigere som det f.eks. er at bruge Word. Opgaven med hjemmesiden kan som regel varetages af alle bestyrelsesmedlemmer og I risikerer derfor ikke at kun én person (som måske stopper i bestyrelsen) kan det. Samtidig kan I også altid kontakte os for at få hjælp og gode råd.

 

Se andres hjemmeside

Du kan se genveje til andre foreningers hjemmeside i rullemenuen nedenfor og har du spørgsmål omkring foreningshjemmesiden eller ønsker hjælp til den, så kontakt os på tlf. 33 24 61 26.

 

Find din foreningshjemmeside her

Vælg blot din forening i rullemenuen her på siden og tryk på “Gå til side”. Den valgte side åbner i nyt vindue.

Selvbetjening


Vælg din forening på listen og få adgang til din forenings dokumenter og regnskabsdata døgnet rundt: