Generalforsamling – Læs her hvis du ikke kan deltage!

Hvis du ikke kan deltage – hvad gør du så?

Hvis du ikke kan deltage i årets generalforsamling, er det vigtigt at du får læst indkaldelsen alligevel, da der kan være ting på programmet, som der skal stemmes omkring. Det kan være ting, som du enten er for eller imod. Her kan din stemme være vigtig og i nogle tilfælde afgørende – også selvom du ikke fysisk er til stede.

Det er derfor vigtigt, at du får læst indkaldelsen grundigt igennem og at du via din fuldmagt, sørger for at få din stemme hørt.

På mange generalforsamlinger, er det ofte en eller to stemmer der afgør om et forslag bliver vedtaget eller forkastet.

Ved at aflevere en fuldmagt, giver du også tilkende over for bestyrelsen og de andre i foreningen, at du er glad for det sted du bor og at du interesserer dig for de ting, der bliver foreslået og de ting der bliver vedtaget.

I en boligforening er der demokrati og det er derfor flertallet, der bestemmer.

« Tilbage til oversigt

Log på ProBo

Klik på linket nedenfor og log på din ejendoms ProBo, hvor du kan hente ejendommens nøgledokumenter m.m.

Hvad leder du efter?

Brug formularen til at finde det du søger i vores mange artikler omkring andelsboliger, ejerboligforeninger og ejendomsadministration: