"Vi vil gøre det nemt at være bestyrelse". Det gælder for både andels- og ejerboligforeninger og gårdlaug. Læs mere om hvordan nedenfor og via links til de specifikke foreningstyper.
Med mere end 30 års erfaring som ejendomsadministrator i København og omegn af både andels- og ejerboligforeninger og gårdlaug kan I være sikre på, at vi har set det hele før og altid sørger for, at administrationen fungerer – til jeres fordel.
Vi hviler på et solidt fundament af IT-systemer, og vi har en størrelse, der gør, at alle kender alle, og alle derfor arbejder efter samme principper og metoder. Hvis du vælger os som din ejendomsadministrator i København eller omegn betyder det, at du vil opleve, at vores processer er optimale og øger sikkerheden for din boligforening.
De mange års erfaring som ejendomsadministrator i København og omegn betyder også, at vi har nogle af de mest kompetente medarbejdere i branchen, og de fleste har tilmed været her i mange år. Det samme har mange af vores kunder, fordi vi sætter en ære i at have en god relation, udover at være fagligt dygtige. Det samme gør vi med vores stærke netværk af samarbejdspartnere, som vi bringer i spil, når der er behov for det.
Vi kan ikke det hele. Men det vi kan, er vi så til gengæld rigtig gode til. I Vest Administrationen har vi valgt at fokusere på ejendomsadministration af andels- og ejerboligforeninger og gårdlaug, og det giver dig mulighed for at få eksperterne på området.
Ekspertisen ligger i vores økonomistyring (se mere om økonomistyring under hhv. andel-, ejer og gårdlaug), der sikrer, at I med ro i maven kan overlade fakturaerne til os, og den mere komplekse rådgivning i alle discipliner inden for ejendomsadministration. Juridisk kan I få adgang til en af landets bedste advokater i administrationschef Timmy Lund, der med årelang erfaring i boliglovgivningen for ejer- og andelsboligforeninger altid rådgiver til vores kunders fordel.
Noget andet vi er rigtig gode til er byggestyring. Udover et netværk af kompetente samarbejdspartnere, som vi ved leverer høj kvalitet, er vores ekspertise i planlægningsfasen. Og uden god planlægning ender det sjældent godt.
Vest Administrationen lever helt op til deres vision om at ville gøre det nemt for bestyrelsen. Hos os har Vest Administrationen båret projektet hele vejen igennem med stort ansvar og kompetence
Man får altid god og kyndig hjælp, når man ringer til Lisbeth
Maja er rigtig god til at pleje vores relation og hun kan altid huske historikken. Hun holder det nede på jorden via sin høje faglighed og kommer altid hurtigt retur med svar, så vi bruger hendes kompetencer meget
Udover Jakobs gode personlige egenskaber er vi helt trygge ved hans faglighed, især hans store viden om økonomi, så vi føler os helt trygge ved ham. Og som bonus svarer han hurtigt på vores spørgsmål
Sidder du i bestyrelsen i jeres boligforening, så ved du om nogen hvor mange opgaver, der er ved administrationen af jeres ejendom og forening. Opgaverne går fra mindre ting som huslejeopkrævning, indkaldelse til generalforsamling og at holde styr på udgiftsbilag, til store opgaver som at sørge for de rette forsikringer til ejendommen, indhente de bedste tilbud på de nye altaner (der altid er et stort ønske fra foreningens beboere) og holde styr på vand- og varme forbruget. Opgaverne kan være mange og overvældende, uanset om man er ny i bestyrelsen eller har mange års erfaring.
Det er også hovedårsagen til, at mange foreninger ønsker at få en professionel ejendomsadministrator tilknyttet. Så er der en fast administrator, der kender jeres forening og kender jeres udfordringer samt jeres beboere.
Når I vælger at få en professionel ejendomsadministration til at varetage jeres forening og interesser, så får i en fast personlig ejendomsadministrator tilknyttet. Denne person vil være tilgængelig i Vest Administrationens telefontid alle hverdage fra kl. 10.00 – 12.00 og 12.30 – 14.00 og kan besvare de løbende spørgsmål, som altid følger ved at bo i en forening. Vores ejendomsadministrator har mange års erfaring og sidder dagligt med foreninger som jeres, så de er yderst kompetente og opmærksomme på alle de udfordringer og opgaver, der skal løses.
Udover den løbende dialog mødes I hvert år med jeres ejendomsadministrator på den årlige generalforsamling. Hvis I ønsker at jeres ejendomsadministrator skal deltage i bestyrelsesmøder, står administratoren naturligvis også til rådighed for dette.
Jeres ejendomsadministrator søger for, at jeres budgetter er realistiske og rammer revision mere præcist, og sørger også for at jeres ønsker om nyt tag, udskiftning af rør eller nye altaner bliver prioriteret i den rækkefølge, som varetager ejendommens værdi bedst. Det er vores byggesagsafdeling, der har ekspertisen her.
Hvis I som bestyrelse i forening med jeres forenings faste tekniske rådgiver fx vurderer, at jeres tag skal skiftes, vil ejendomsadministratoren sammen med vores yderst kompetente byggesagsansvarlige vurdere, om der er luft i budgettet, eller om det kræver en huslejestigning for beboerne.
Måske har du hørt udtrykket ejendomsadministration og måske kender du en der arbejder som ejendomsadministrator, men du har egentlig ikke rigtig nogen viden om, hvad det indbefatter eller om det er noget for jeres boligforening. Rigtig mange ved meget lidt om branchen, men dem der gør og har valgt at have en ejendomsadministrator tilknyttet deres ejendom til at varetage de administrative opgaver, går sjældent tilbage til egen-administration.
Her har du muligheden for at få værdifuld viden om ejendomsadministration af andels- og ejerboligforeninger. Vi vil hellere levere kvalitet end kvantitet til dig, så forvent ikke mere end 1-2 informationsemails om måneden.
Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os. Udfyld formularen og vores venlige og dygtige reception hjælper dig.
VEST ADMINISTRATIONEN A/S
Gammel Vartov Vej 1
2900 Hellerup
CVR 25333969
Tlf: 33 24 61 26
Email: info(at)vestadm.com
Åbningstider:
Man – tors kl. 10 – 15
Telefontider:
Man – tors kl. 10 – 14
Fredag telefonvagt kl. 10 – 14
(lukket 12 – 12.30)