Den rette administrator i andelsboligforeningen kan udgøre den vigtige forskel på at have på styr på papirerne og overblik eller et mindre kaos.
Både ift. at I:
Og når I én gang har implementeret gode, faste rutiner og sikret aftaler med troværdige leverandører, bliver det meget nemmere for jer i bestyrelsen at passe ejendommen. Det betyder både, at I fremover kan fokusere på detaljerne på ejendommen og lettere kan få nye beboere engageret i bestyrelsesarbejdet.
Uanset om I allerede har en administrator i dag eller primært løser opgaverne selv, er Vest Administrationen A/S en troværdig samarbejdspartner. Især hvis I driver en mindre andelsforening, for vi er ekstra gode til foreninger med maks. 50 andelsboliger.
I små andelsforeninger kender I hinanden – på godt og ondt. Derfor fungerer samarbejdet og naboskabet rigtig godt i gode tider, ligesom uoverensstemmelser fra en generalforsamling hurtigt kan leve videre i opgangen – længe efter. Derfor sørger vi for, at alle kan komme til orde på generalforsamlingen, så spørgsmål og uoverensstemmelserne bliver drøftet færdig her, ligesom vi sikrer de faste rammer, der forebygger konflikter.
Vi har + 30 års erfaring med boligadministration. Derfor har vi gennemtestede procedurer for alt, hvad der handler om økonomi, betaling, generalforsamlinger og vedligeholdelse af bygning og udearealer. Dertil kommer vores erfaring specifikt hvad angår andelsboliger. Vi kan rådgive om fælleslån, regler for at købe og sælge og hvilke vedtægter, der bedst sikrer en stabil drift, samtidig med at beboerne fortsat finder det attraktivt at blive boende. Evt. ved at slå boliger sammen, få altaner eller lave andre ændringer.
Som kunde hos os får I jeres faste ejendomsadministrator, som I har den løbende kontakt med i dagligdagen. Administratoren kender jer og foreningen rigtig godt og kan samtidig sparre med kolleger eller vores jurister, hvis I har brug for et mere fagspecifikt råd. Derfor får I adgang til flere specialer – og behøver kun at forholde jer til én samarbejdspartner.
Siden opstarten af Vest Administrationen A/S i 1990 har den grundige rådgivning og de faste procedurer været vores særkende. Procedurer, der gør, at det også var oplagt for os at få ISO-certificeringen 9001 for kvalitet og faste procedurer og 27001 for informationssikkerhed. Det er jeres garanti for, at intet er overladt til tilfældighederne. Særligt er vi stolte af 27001, som dokumenterer, at vi også er på ISO-niveau med alt, hvad der hører under GDPR. En certificering vi har som det eneste administrationsfirma i Danmark.
Grundet denne systematik vil I sikkert bemærke, at overgangen til Vest Administrationen A/S foregår meget lettere end forventet. For med de faste arbejdsgange ved vi lige, hvad vi skal gøre hvornår, så I skal ind over opgaverne færrest muligt gange:
Har I spørgsmål, eller skal vi holde et uforpligtende møde om et samarbejde?
Så ring 33 24 61 26, send en mail eller udfyld kontaktformularen her. Så vil vi gøre, hvad vi kan for at hjælpe jer videre.
Få et tilbud på den administrationsløsning, der passer til jeres behov.
Vi sammensætter en administrationsløsning efter netop jeres behov, men en række ydelser har faste priser.
Hvis du endnu ikke er overbevist om, at Vest Administrationen skal være jeres nye administrator, kan et kig på vores medarbejdere måske hjælpe. Kompetencerne er i top, til gavn for både jer som bestyrelse og alle beboere i jeres forening.
Udover Jakobs gode personlige egenskaber er vi helt trygge ved hans faglighed, især hans store viden om økonomi, så vi føler os helt trygge ved ham. Og som bonus svarer han hurtigt på vores spørgsmål
Vi er helt trygge ved Lisbeth, der altid bare fikser tingene. Vi skal ikke bekymre os om noget, når hun tager fat på den specifikke opgave. Det giver ro og sparer os for tid og besvær, hvilket vi er rigtig glade for
Man får altid god og kyndig hjælp, når man ringer til Lisbeth
Den bedste ved Louise er, at hun kender os så godt, at hun altid kan vejlede os om både store og små ting, hvilket giver os en stor tryghed
Maja er rigtig god til at pleje vores relation og hun kan altid huske historikken. Hun holder det nede på jorden via sin høje faglighed og kommer altid hurtigt retur med svar, så vi bruger hendes kompetencer meget
Hos AB Suomisvej 3 kan vi kun anbefale Vest Administrationen A/S, hvor Maja altid giver hurtig betjening og god service samt en kompetent rådgivning. Vi får også god information om, hvad der sker på andelsboligmarkedet
Udover at være hurtig og præcis, uanset hvad temaet er, så er Ole altid behagelig, og han er vellidt af alle i foreningen. Han er tydeligvis meget kvalificeret og formår altid at være i øjenhøjde, hvilket vi sætter stor pris på
Gitte er altid glad og hendes gode humør smitter. Og så gør hun ikke tingene komplicerede, men formidler på en måde, så alle kan forstå det
Hanne giver altid kompetent rådgivning ud fra sin brede viden, og man får altid en konstruktiv dialog
Ejendomsadministration er et kompleks område med mange regler og paragraffer, der ændrer sig løbende. Vi har i Vest Administrationen A/S mange års erfaring og ved, hvad der er af udfordringer for jer som bestyrelse. Den viden vil vi gerne dele ud af, så det bliver nemmere for jer. Derfor har vi samlet spørgsmål og svar på både stort og småt i en vidensbase. Der er de tungere juridiske temaer og de lidt lettere om vedligeholdelse af lejligheder.
Her har du muligheden for at få værdifuld viden om ejendomsadministration af andels- og ejerboligforeninger. Vi vil hellere levere kvalitet end kvantitet til dig, så forvent ikke mere end 1-2 informationsemails om måneden.
VEST ADMINISTRATIONEN A/S
Gammel Vartov Vej 1
2900 Hellerup
CVR 25333969
Tlf: 33 24 61 26
Email: info@vestadm.com
Åbningstider:
Man – tors kl. 10 – 15
Telefontider:
Man – tors kl. 10 – 14
Fredag telefonvagt kl. 10 – 14
(lukket 12 – 12.30)