EFFEKTIV EJENDOMSADMINISTRATION FOR Ejerboligforening

Søges erfaren administrator til ejerforening i København?

Professionel administration af ejerforeningen er nødvendigt, når regningerne skal betales til tiden, og I vil overholde jeres forpligtelser både overfor myndigheder og ejerforeningens medlemmer.  Og det rette administrationsfirma kan hjælpe jer med mere end det.

Hos Vest Administrationen A/S er vores opgaver for ejerforeningerne ofte delt i 2:

  1. De faste opgaver i løbet af året: Vi betaler regningerne, bidrager ift. generalforsamlingen, laver årsregnskabet og sikrer, at ejerforeningens vedligeholdelsesplaner følges – både ift. bygningen og udearealerne.
  2. Rådgivning og ekstra assistance i forbindelse med ændringer. Eksempelvis hvis I har brug for at skifte leverandører eller forsikringsselskab, ændre fælleslån eller justere foreningens vedtægter.

Alt er tilrettelagt efter procedurer, Vest Administrationen A/S har gennemtestet i de + 30 år, vi har strømlinet det administrative arbejde for ejerforeninger og andelsboligforeninger.

Derfor oplever nye kunder ofte, at det hurtigt bliver nemmere at passe bestyrelsesarbejdet, efter de er skiftet over til os. For når vi ved, hvad vi laver, og hvornår vi skal løse hvilke opgaver, kører det administrative fremover, uden I skal ind over det.

Samtidig betyder vores overblik – og erfaring på tværs af andre ejerforeninger – at vi tit tjekker en række mindre detaljer, når vi alligevel har jeres dokumenter fremme. Netop fordi vi ved, hvor der kan være noget at optimere på.

Administrator med speciale i små ejerforeninger

Vores speciale er foreninger med maks. 50 boliger. Et speciale der blev vores, fordi vores faste procedurer egner sig særlig godt til de små foreninger, og fordi det er rygtedes, at vi er ekstra gode til netop den målgruppe. Endeligt sætter vi en ære i, at alle skal have oplevelsen af at være en særlig værdsat kunde hos os – uanset om foreningen huser 8 boliger eller 200.

Heldigvis kan vi se, at det virker, for vi beholder ofte vores kunder i flere årtier.

Mindre ejerforeninger går ofte glip af gode aftaler – både i form af lån, forsikringer, service og håndværksarbejde – alene fordi I slet ikke selv er klar over, hvor attraktiv en kunde I er – ift. de større foreninger, der tit stiller nogle helt andre krav.

Derfor rådgiver vi ofte nye ejerforeninger om, hvordan de kan få bedre og billigere aftaler – alene ved at spørge de rette eller få os til at gøre det. Og vi ved heldigvis, hvem vi skal spørge, fordi vi har erfaringen, netværket og overblikket. Et overblik I sjældent opnår – selv efter mange år i bestyrelsen – fordi I jo kun har fokus på jeres egen ejerforening – og desuden løser bestyrelsesopgaverne i jeres fritid. Jeres force er derimod, at I kender ejendommen og jeres naboer. Derfor består det optimale samarbejde i, at vi sikrer det solide, papirmæssige fundament, og I holder øje med, at alt i praksis bliver ved med at fungere optimalt.

Er vi rette administrator for jeres ejerforening?

Hvis I søger grundig rådgivning og aftaler, der holder, er svaret sikkert ja. Men lad os drikke en kop kaffe og finde ud af det. Administrationschef og partner Timmy Lund kommer gerne på et uforpligtende besøg og hører om jeres behov – enten dag eller aften, alt efter hvad I foretrækker.

Indgår vi en aftale, sender Timmy en kontrakt til jer efter mødet, inkl. navnet på jeres fremtidige administrator, som vil have kontakten til jer fremover. Vi laver også gerne et udkast til en opsigelse til jeres eksisterende administrator for jer og indsamler relevant materiale fra jeres bank og administrator.

Når vi har oplysningerne, implementerer vi dem i vores intranet ProBo, som både I i bestyrelsen + foreningens medlemmer fremover får adgang til. Har I yderligere spørgsmål eller konkrete ønsker ifm. skiftet, trækker I selvfølgelig på jeres nye administrator.

Ring på 33 24 61 26, send en mail eller udfyld kontaktformularen her. Så sætter vi en tid i kalenderen.

 

VORES KOMPETENCER

Vi ved, at den daglige kontaktperson er vigtig for jer. Derfor er alle medarbejdere både kompetente og serviceminded.

VI HJÆLPER JER BL.A. MED

• Vedtægstændringer
• Huslejeopkrævning
• Budgetmøder
• Generalforsamling fra A-Z
• Byggestyring så I får den bedste kvalitet
• Låneomlægning
• Lejekontrakter
• Overdragelser
• Byggesager

MERE OM VORES YDELSER

ØKONOMISTYRING

RÅDGIVNING

BYGGESTYRING

FÅ ET TILBUD

Få et tilbud på den administrationsløsning, der passer til jeres behov.

PRISER

Vi sammensætter en administrationsløsning efter netop jeres behov, men en række ydelser har faste priser.

VORES MEDARBEJDERE, JERES TEAM


Hvis du endnu ikke er overbevist om, at Vest Administrationen skal være jeres nye administrator, kan et kig på vores medarbejdere måske hjælpe. Kompetencerne er i top, til gavn for både jer som bestyrelse og alle beboere i jeres forening.

MØD HELE TEAMET

DET SIGER VORES KUNDER

VI GØR DET LET AT SKIFTE TIL VEST ADMINISTRATIONEN

Ejendomsadministration er et kompleks område med mange regler og paragraffer, der ændrer sig løbende. Vi har i Vest Administrationen A/S mange års erfaring og ved, hvad der er af udfordringer for jer som bestyrelse. Den viden vil vi gerne dele ud af, så det bliver nemmere for jer. Derfor har vi samlet spørgsmål og svar på både stort og småt i en vidensbase. Der er de tungere juridiske temaer og de lidt lettere om vedligeholdelse af lejligheder.

VIDEN

MERE OM EJERBOLIGFORENING

Vi er vilde med at administrere ejerboligforeninger, så vi vil gerne fortælle dig lidt mere.

Vi hjælper jer selvfølgelig med både den årlige og eventuelt ekstraordinære generalforsamlinger, hvor vi sikrer den gode forberedelse, afvikling og opfølgning samt vedtægtsændringer. I kan enten få hjælp til det basale med vores Økonomistyring, hvor det hele kører digitalt og uden din involvering, eller også vores Rådgivningspakke, hvor I får en daglig kontakt og sparringspartner. Uanset hvad I vælger, så er jeres ejerboligforening i trygge hænder hos Vest Administrationen A/S. Du kan i øvrigt finde mere under vores vidensbase HER. Vi har også samlet en række cases, der fortæller mere om, hvordan det fungerer. Se mere HER.

 

BYGGESTYRING I EJERBOLIGFORENINGER

Vores mange års erfaring gælder også indenfor byggestyring. For en ejerboligforening kræver det fx, at de individuelle ejere på generalforsamlingen skal have det fornødne flertal for en given finansiering af en byggesag; individuel betaling, lån, eller en kombi efter eget valg. Udover dette er der hele planlægningen, budgettet og dialogen med den byggetekniske rådgiver. Du kan læse mere om byggestyring HER.

 

EJERFORENINGER OG JURA

Som ejendomsadministrator giver vi dig også mulighed for at trække på nogle af de stærkeste kompetencer på området, blandt andet i form af administrationschef, advokat Timmy Lund. Timmy kender om nogen de mange regler for ejerboligforeninger fra vedligeholdelsespligt til udleje af ejerbolig og meget mere. Læs i øvrigt mere om jura for ejerboligforeninger HER

HOLD DIG OPDATERET

Her har du muligheden for at få værdifuld viden om ejendomsadministration af andels- og ejerboligforeninger. Vi vil hellere levere kvalitet end kvantitet til dig, så forvent ikke mere end 1-2 informationsemails om måneden.